Digital marketing strategies for tourism, hospitality, and airline industries:

""This book examines the influence digital marketing on the consumer relationship in the fields of tourism, hospitality. and airline industries"--Provided by publisher"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Duarte Santos, José 1966- (HerausgeberIn), Silva, Oscar Lima 1970- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2020]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-706
DE-83
DE-898
Volltext
Zusammenfassung:""This book examines the influence digital marketing on the consumer relationship in the fields of tourism, hospitality. and airline industries"--Provided by publisher"--
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9781522597858
DOI:10.4018/978-1-5225-9783-4

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen