Impacts of online advertising on business performance:

"This book examines online advertising activities and their connection to business performance in online environments. It also explores online communication channels including website presentation, social media, advertising platforms, and e-mailing"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Semerádová, Tereza (HerausgeberIn), Weinlich, Petr (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2020]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-573
DE-898
DE-1049
DE-355
DE-706
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book examines online advertising activities and their connection to business performance in online environments. It also explores online communication channels including website presentation, social media, advertising platforms, and e-mailing"--
Beschreibung:1 Online-Ressource (xvi, 262 Seiten)
ISBN:9781799816201
DOI:10.4018/978-1-7998-1618-8

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen