Developing insights on branding in the B2B context: case studies from business practice

This book presents an in-depth exploration of contemporary business-to-business branding practices. Bringing together both theoretical and practical views on the subject, the editors curate a range of business case studies, offering guidance on strategy in B2B contexts, use of the brand, how mistake...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Koporcic, Nikolina (HerausgeberIn), Ivanova-Gongne, Maria (HerausgeberIn), Nyström, Anna-Greta 1979- (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Bingley, UK Emerald Publishing 2018
Ausgabe:First edition
Schlagworte:
Zusammenfassung:This book presents an in-depth exploration of contemporary business-to-business branding practices. Bringing together both theoretical and practical views on the subject, the editors curate a range of business case studies, offering guidance on strategy in B2B contexts, use of the brand, how mistakes can be avoided, and which channels to use
Beschreibung:xx, 237 Seiten Diagramme 24 cm
ISBN:9781787562769
178756276X

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!