Internet mercenaries and viral marketing: the case of Chinese social media

"This book presents case studies, textual analysis, media reviews, and in-depth interviews in order to investigate the Chinese "pushing hand" operation from the conceptual perspective of communications and viral marketing"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Wu, Mei 1954- (VerfasserIn), Jakubowicz, Peter (VerfasserIn), Cao, Chengyu 1987- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Business Science Reference, an imprint of IGI Global [2014]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-19
DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book presents case studies, textual analysis, media reviews, and in-depth interviews in order to investigate the Chinese "pushing hand" operation from the conceptual perspective of communications and viral marketing"--
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
E-Book auf der IGI-Global-Plattform für Käufer der Druck-Ausgabe kostenfrei und zeitlich unbegrenzt zugänglich
Beschreibung:1 Online-Ressource (xii, 314 Seiten) Diagramme
ISBN:9781466645790
9781466645806

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen