Cases on innovations in educational marketing: transnational and technological strategies

"This book provides comparative and comprehensive analysis of technological and transnational strategies in educational marketing on various issues across the world and also the best practices and experiences from a diverse range of countries" - Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Tripathi, Purnendu 1975- (HerausgeberIn), Mukerji, Siran (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Business Science Reference [2011]
Schriftenreihe:Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book provides comparative and comprehensive analysis of technological and transnational strategies in educational marketing on various issues across the world and also the best practices and experiences from a diverse range of countries" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxi, 369 Seiten)
ISBN:9781609606008

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen