Consumer behavior, organizational development, and electronic commerce: emerging issues for advancing modern socioeconomies

"This book offers readers a one-stop resource for contemporary issues, developments, and influences in e-commerce" - Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Khosrowpour, Mehdi 1951- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey ; New York Information Science Reference [2009]
Schriftenreihe:Advances in electronic commerce (AEC)
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-12
DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book offers readers a one-stop resource for contemporary issues, developments, and influences in e-commerce" - Provided by publisher
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 338-374) and index
Enthält 18 Beiträge
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxii, 387 Seiten) Illustrationen, Diagramm
ISBN:9781605661278
1605661279
DOI:10.4018/978-1-60566-126-1

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen