Classroom strategies for helping at-risk students:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Snow, David (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Alexandria, VA Association for Supervision and Curriculum Development ©2005
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Introduction -- Whole-class instruction -- Cognitively oriented instruction -- Small groups -- Tutoring -- Peer tutoring -- Computer-assisted instruction -- Discussion guide
Drawing upon 118 research studies, Snow describes the most effective strategies for teaching students at risk of failure. Includes a discussion guide
Beschreibung:1 Online-Ressource (vi, 114 pages)
ISBN:1280933011
141660202X
1416602038
1416602046
1416602054
9781280933011
9781416602026
9781416602033
9781416602040
9781416602057

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen