From Bombay to Bollywood: the making of a global media industry
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Punathambekar, Aswin (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York New York University Press 2013
Schriftenreihe:Postmillennial pop
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Introduction -- Bollywood is useful: media industries and the state in an era of reform -- Staging Bollywood: industrial identity in an era of reform -- "It's all about knowing your audience": marketing and promotions in Bollywood -- "Multiplex with unlimited seats": dot-coms and the making of an overseas -- Territory -- "It's not your dad's Bollywood": diasporic entrepreneurs and the allure of digital media -- -- Conclusion: fandom and other transnational futures
Beschreibung:1 Online-Ressource (268 pages)
ISBN:0814729495
0814771890
0814771904
9780814729496
9780814771891
9780814771907

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen