Demystifying marketing: a guide to the fundamentals for engineers
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Forsyth, Patrick 1942- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: London, U.K. Institution of Engineering and Technology 2007
Schriftenreihe:IET management of technology series 23
Schlagworte:
Online-Zugang:UBY01
Volltext
Volltext
Beschreibung:Title from title screen. - Includes index
The book has 12 chapters and is divided into 4 parts. The first part deals with an overview of marketing; the second part covers fundamental issues of marketing; the third part covers strategy and marketing planning; and the fourth part covers marketing communication etc. An index is also given
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 200 p.)
ISBN:9780863417061
086341706X
9780863418068
DOI:10.1049/PBMT023E

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen