APA (7th ed.) Citation

Heinemann, G. (2015). SoLoMo - Always-on im Handel: Die soziale, lokale und mobile Zukunft des Shopping (2., überarb. Aufl. 2015.). Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-09526-0

Chicago Style (17th ed.) Citation

Heinemann, Gerrit. SoLoMo - Always-on Im Handel: Die Soziale, Lokale Und Mobile Zukunft Des Shopping. 2., überarb. Aufl. 2015. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2015. https://doi.org/10.1007/978-3-658-09526-0.

MLA (9th ed.) Citation

Heinemann, Gerrit. SoLoMo - Always-on Im Handel: Die Soziale, Lokale Und Mobile Zukunft Des Shopping. 2., überarb. Aufl. 2015. Springer Fachmedien Wiesbaden, 2015. https://doi.org/10.1007/978-3-658-09526-0.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.