APA (7th ed.) Citation

Eberspächer, J. (1995). Neue Märkte durch Multimedia/New Markets with Multimedia: Vorträge des am 30. November und 1. Dezember 1994 in München abgehaltenen Kongresses/Proceedings of Congress Held in Munich, November 30 and December 1, 1994. Springer Berlin Heidelberg. https://doi.org/10.1007/978-3-642-79768-2

Chicago Style (17th ed.) Citation

Eberspächer, Jörg. Neue Märkte Durch Multimedia/New Markets with Multimedia: Vorträge Des Am 30. November Und 1. Dezember 1994 in München Abgehaltenen Kongresses/Proceedings of Congress Held in Munich, November 30 and December 1, 1994. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 1995. https://doi.org/10.1007/978-3-642-79768-2.

MLA (9th ed.) Citation

Eberspächer, Jörg. Neue Märkte Durch Multimedia/New Markets with Multimedia: Vorträge Des Am 30. November Und 1. Dezember 1994 in München Abgehaltenen Kongresses/Proceedings of Congress Held in Munich, November 30 and December 1, 1994. Springer Berlin Heidelberg, 1995. https://doi.org/10.1007/978-3-642-79768-2.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.