Return on engagement: content strategy and web design techniques for digital marketing
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Frick, Tim (VerfasserIn), Eyler-Werve, Kate (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Burlington, Mass. Focal Press 2015
Ausgabe:Second edition
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-12
Beschreibung:Erscheinungsdatum auf der Plattform ebrary: July 2014
Includes bibliographical references and index
"Return on Engagement features a step-by-step breakdown of how to use new tools, techniques, and technologies for implementing a digital marketing strategy. The new edition also includes updated case studies of industry leaders who implement best practices on projects. Return on Engagement also features a regularly updated companion site that offers readers sample content, easy sharing tools, and web-based resources to help measure marketing viability of web properties. "--
Beschreibung:1 Online-Ressource (266 S.)
ISBN:9780203751817

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!