APA (7th ed.) Citation

Engelhard, J. (1999). Internationales Management / International Management: Auswirkungen globaler Veränderungen auf Wettbewerb, Unternehmensstrategie und Märkte / Effects of Global Changes on Competition, Corporate Strategies, and Markets. Gabler Verlag. https://doi.org/10.1007/978-3-663-07840-1

Chicago Style (17th ed.) Citation

Engelhard, Johann. Internationales Management / International Management: Auswirkungen Globaler Veränderungen Auf Wettbewerb, Unternehmensstrategie Und Märkte / Effects of Global Changes on Competition, Corporate Strategies, and Markets. Wiesbaden: Gabler Verlag, 1999. https://doi.org/10.1007/978-3-663-07840-1.

MLA (9th ed.) Citation

Engelhard, Johann. Internationales Management / International Management: Auswirkungen Globaler Veränderungen Auf Wettbewerb, Unternehmensstrategie Und Märkte / Effects of Global Changes on Competition, Corporate Strategies, and Markets. Gabler Verlag, 1999. https://doi.org/10.1007/978-3-663-07840-1.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.