APA (7th ed.) Citation

Riekhof, H. (2004). Retail Business in Deutschland: Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster. Mit Berichten und Fallstudien von Aldi, Conley’s, DocMorris, Lush, Metro und Zara. Gabler Verlag. https://doi.org/10.1007/978-3-322-99604-6

Chicago Style (17th ed.) Citation

Riekhof, Hans-Christian. Retail Business in Deutschland: Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster. Mit Berichten Und Fallstudien Von Aldi, Conley’s, DocMorris, Lush, Metro Und Zara. Wiesbaden: Gabler Verlag, 2004. https://doi.org/10.1007/978-3-322-99604-6.

MLA (9th ed.) Citation

Riekhof, Hans-Christian. Retail Business in Deutschland: Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster. Mit Berichten Und Fallstudien Von Aldi, Conley’s, DocMorris, Lush, Metro Und Zara. Gabler Verlag, 2004. https://doi.org/10.1007/978-3-322-99604-6.

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