Process visual: Development of a corporate identity
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
Zürich
ABC Ed.
1978
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | Inhaltsverzeichnis |
Beschreibung: | Text dt., engl., franz. |
Beschreibung: | 204 S. zahlr. Ill. |
Internformat
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | BV004428188 | ||
003 | DE-604 | ||
005 | 19950814 | ||
007 | t | ||
008 | 910708s1978 a||| |||| 00||| ger d | ||
035 | |a (OCoLC)74453458 | ||
035 | |a (DE-599)BVBBV004428188 | ||
040 | |a DE-604 |b ger |e rakddb | ||
041 | 0 | |a ger | |
049 | |a DE-Aug4 |a DE-M347 |a DE-19 |a DE-703 |a DE-824 |a DE-525 |a DE-B170 |a DE-188 |a DE-B768 | ||
084 | |a AP 15040 |0 (DE-625)6912: |2 rvk | ||
084 | |a AP 17420 |0 (DE-625)7008: |2 rvk | ||
100 | 1 | |a Schmittel, Wolfgang |d 1930- |e Verfasser |0 (DE-588)130372404 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Process visual |b Development of a corporate identity |
264 | 1 | |a Zürich |b ABC Ed. |c 1978 | |
300 | |a 204 S. |b zahlr. Ill. | ||
336 | |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |b n |2 rdamedia | ||
338 | |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Text dt., engl., franz. | ||
650 | 0 | 7 | |a Corporate Identity |0 (DE-588)4193565-2 |2 gnd |9 rswk-swf |
650 | 0 | 7 | |a Firmenzeichen |0 (DE-588)4124979-3 |2 gnd |9 rswk-swf |
689 | 0 | 0 | |a Firmenzeichen |0 (DE-588)4124979-3 |D s |
689 | 0 | 1 | |a Corporate Identity |0 (DE-588)4193565-2 |D s |
689 | 0 | |5 DE-604 | |
689 | 1 | 0 | |a Firmenzeichen |0 (DE-588)4124979-3 |D s |
689 | 1 | |5 DE-604 | |
856 | 4 | 2 | |m SWB Datenaustausch |q application/pdf |u http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=002746891&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA |3 Inhaltsverzeichnis |
999 | |a oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-002746891 |
Datensatz im Suchindex
_version_ | 1804118601907568640 |
---|---|
adam_text | 8 FOREWORD CORPORATE PERSONALITY: MAKING USE OF THE RESULT 26
DESIGNING A COMPANY SYMBOL FOR THE GILLETTE COMPANY (COMMUNICATIONS
DEPT. OF BRAUN AG) 28 WORK SCHEDULE 29 BACKGROUND 31 STATEMENT OF
OBJECTIVE 32 INVENTORY 34 DRAFT 38 NARROWING DOWN AND SELECTION 39
EXECUTION AND COMPOSITION 41 COLOURS AND THEIR EFFECT 42 TYPEFACE AND
COMBINATIONS THEREOF 46 TESTING FOR APPLICABILITY 52 REALIZATION 58
BRENNER S PARK HOTEL (KROEHL DESIGN GROUP) 58 THE GENERATIVE PROCESS OF
DESIGNING 59 THE IMAGE FOR A HOTEL 60 FUNDAMENTALS OF THE THEORY OF
SIGNS 62 PATTERN OF THE WORK PHASES 64 PHASE 1 AND PHASE 2 66 PHASE 3
AND PHASE 4 68 DEVELOPMENT OF THE SIGN 69 DEVELOPMENT OF THE LOGO 70
COMBINATION OF SIGN AND LOGO 72 EXAMPLES FOR APPLICATION 74 DESIGNING A
MENU 76 DESIGNING THE WINE-LIST 78 DESIGNING THE GRILL-MENU 80 DESIGNING
THE BAR PRICE-LIST 82 DESIGNING THE CONFERENCE PORTFOLIO 84 DESIGNING
THE HOTEL-BROCHURE 86 SUMMARY 8 VORWORT CORPORATE PERSONALITY: NUTZEN
DER KONSEQUENZ» 26 ENTWURF EINES FIRRNENSYMBOFS FUER DIE GILLETTE COMPANY
(KOMMUNIKATIONSABTEILUNG DER BRAUN AG) 28 ARBEITSPROGRAMM 29 HINTERGRUND
UND AUFGABENSTELLUNG 31 ZIELDEFINITION 32 BESTANDSAUFNAHME 34 ENTWERFEN
38 EINGRENZEN UND AUSWAEHLEN 39 AUSFUEHREN UND KONSTRUIEREN 41 FARBEN UND
IHRE WIRKUNG 42 SCHRIFTART UND KOMBINATIONSFORMEN 46 UEBERPRUEFEN AUF
ANWENDBARKEIT 52 REALISATION 58 BRENNER S PARK HOTEL (KROEHL DESIGN
GRUPPE) 58 DER GENERATIVE PROZESS DER GESTALTUNG 59 ERSCHEINUNGSBILD
EINES HOTELS 60 GRUNDLAGEN DER ZEICHENTHEORIE 62 MODELL DER
ARBEITSPHASEN 64 PHASE 1 UND PHASE 2 66 PHASE 3 UND PHASE 4 68
ENTWICKLUNG DES ZEICHENS 69 ENTWICKLUNG DER SCHRIFTMARKE 70 VERBINDUNG
VON ZEICHEN UND SCHRIFTMARKE 72 BEISPIELE FUER DIE ANWENDUNG 74
GESTALTUNG DER SPEISEKARTE 76 GESTALTUNG DER WEINKARTE 78 GESTALTUNG DER
GRILLKARTE 80 GESTALTUNG DER BARKARTE 82 GESTALTUNG DER KONFERENZMAPPE
84 GESTALTUNG DES PROSPEKTES 86 ZUSAMMENFASSUNG 8 AVANT-PROPOS
CORPORATE PERSONALITY: DE L UTILITE D UNE VISUALISATION SYSTEMATIQUE»
26 DEVELOPPEMENT D UN SYMBOLE D IDENTIFICATION POUR LA GILLETTE COMPANY
(DEPARTEMENT DE COMMUNICATION DELA BRAUN AG) 28 PROGRAMME DE TRAVAIL 29
SITUATION DONNEE ET PROGRAMME GRAPHIQUE 31 DEFINITION DES OBJECTIFS 32
INVENTAIRE 34 ELABORER 38 DELIMITER ET SELECTIONNER 39 EXECUTER ET
CONSTRUIRE 41 LES COULEURS ET LEUR EFFET 42 TYPES DE CARACTERES ET
FORMES DE COMBINAISONS 46 VERIFIER LES POSSIBILITES D APPLICATION 52
REALISATION 58 L HOTEL BRENNER S PARK (GROUPE DESIGN KROEHL) 58 LE
PROCESSUS GENERATEUR DE !A CONCEPTION VISUELLE 59 L IMAGE
D IDENTIFICATION D UN HOTEL 60 BASES DE LA SEMIOTIQUE 62 MODELE DES
PHASES DE TRAVAIL 64 1RE PHASE ET 2E PHASE 66 3E PHASE ET 4E PHASE 68
ELABORATION DU SIGNE 69 ELABORATION DU LOGOTYPE 70 COMBINAISON
SIGNE/LOGOTYPE 72 EXEMPLES D APPLICATION 74 LA CONCEPTION DE LA CARTE
GASTRONOMIQUE 76 LA CONCEPTION DE LA CARTE DES VINS 78 LA CONCEPTION DE
LA CARTE DES SPECIALITES GRILLEES 80 LA CONCEPTION DE LA CARTE DU BAR 82
LA CONCEPTION DE LA DOCUMENTATION DE CONFERENCE 84 LA CONCEPTION DU
PROSPECTUS DE L HOTEL 86 RECAPITULATION 90 THE NEW GRAPHIC PRESENTATION
OF ELF (JEAN-ROGER RIOUX) 92 SEARCH FOR A NEW IMAGE FOR THE
FILLING-STATION NETWORK 93 AN OPTICAL SIGN: THE RED SPOT 94 A STYLE IN
VISUAL COMMUNICATION: SIZE AND VISILISIBILITY (VISIBILITY AND
LEGIBILITY) 96 APPLICATION AT THE REFINERIES AND ON THE CONTAINERS 97
APPLICATION TO THE FLEET OF VEHICLES 98 GRAPHIC DESIGN AT CAR-RACES 99
THE VARIETY OF CAR-CARE PRODUCTS 100 LUBRICANTS 102 IDENTIFICATION OF
THE DISTRIBUTION NETWORK 103 FURTHER DEVELOPMENT OF STANDARDIZATION 105
IDEOGRAPH FOR SELF-SERVICE SHOPS 106 SELF-SERVICE FILLING-STATIONS 107
THE WAY TO A GRAPHICAL ECOLOGY 110 TOWARDS DECORATIVE STANDARDIZATION
112 A MODULE STATION OF SINGLE UNITS 114 A TWO-METRE-HIGH ROOF SIGNBOARD
115 AN INDIVIDUAL SYMBOL FOR THE ELF AVIATION SERVICE 116 THE BOOK OF
STANDARDS 120 GFELLER - A DIRECT WAY TO A NEW IMAGE OF A FIRM (HANSRUEDI
WIDMER - DEVICO DESIGN AG) 122 EXTRACT FROM THE PROPOSAL FOR
COOPERATION 124 EXTRACT FROM THE COMMENTARY ON THE ACTUAL SITUATION
132 EXTRACT FROM THE EXPOSE PLANNED SITUATION : SOLUTION AND MOTIVATION
134 COMPARISON OF ACTUAL AND PLANNED SITUATIONS 134 COMBINATIONS OF
ELEMENTS 135 BROCHURES AND ADVERTISEMENTS FOR STAFF 90 DIE NEUE
GRAFISCHE DARSTELLUNG VON ELF (JEAN-ROGER RIOUX) 92 SUCHE NACH EINEM
NEUEN GESICHT FUER DAS TANKSTELLENNETZ 93 EIN OPTISCHES SIGNAL: DER ROTE
PUNKT 94 EIN STIL IN DER VISUELLEN KOMMUNIKATION: GROSSE, SICHT- UND
LESBARKEIT 96 ANWENDUNG IN DEN RAFFINERIEN UND BEI DEN TANKBEHAELTERN 97
ANWENDUNG BEIM FUHRPARK 98 DIE GRAFIK BEI AUTORENNEN 99 DIE
DIVERSIFIKATION DER PFLEGEMITTEL (PBA) 100 DIE SCHMIERMITTEL 102
IDENTIFIKATION DES VERTEILERNETZES 103 DIE NORMIERUNG WIRD
WEITERENTWICKELT 105 IDEOGRAMME FUER SELBST- BEDIENUNGSLAEDEN 106
SELBSTBEDIENUNGSTANKSTELLEN 107 DER WEG ZU EINER GRAFISCHEN OEKOLOGIE»
110 EIN WEG ZUR NORMUNG DER VERSCHOENERUNG 112 MODULSTATION AUS EINZELNEN
EINHEITEN 114 DIE ZWEI-METER-BLENDE MIT SIGNALWIRKUNG 115 EIN EIGENES
EMBLEM FUER ELF-LUFTFAHRT-SERVICE 116 DAS NORMENBUCH 9O 92 93 94 96 97 98
99 1OO 1O2 1O3 1O5 1O6 1O7 1 1O 1 12 1 14 115 1 16 120 120 GFELLER- EIN
DIREKTER WEG ZU EINEM NEUEN FIRMENGESICHT (HANSRUEDI WIDMER - DEVICO
DESIGN AG) 122 AUSZUG AUS DEM VORSCHLAG ZUR ZUSAMMENARBEIT» 124 AUSZUG
AUS DEM KOMMENTAR ZUM IST-ZUSTAND» 132 AUSZUG AUS DEM EXPOSE
SOLL-ZUSTAND» : LOESUNG UND BEGRUENDUNG LA NOUVELLE PRESENTATION
GRAPHIQUE D ELF (JEAN-ROGER RIOUX) VERS UN NOUVEAU VISAGE DE RESEAU
PETROLIER UN SIGNAL OPTIQUE: LE ROND ROUGE UN STYLE DE COMMUNICATION
VISUELLE: GIGANTISME ET VISIBILITE APPLICATIONS DANS LES RAFFINERIES ET
DEPOTS APPLICATION DANS LE PARC UN GRAPHISME DANS LA COURSE LA
DIVERSIFICATION (PBA) LES LUBRIFIANTS SIGNALISATION DU RESEAU
DISTRIBUTION LES NORMES DU RESEAU EVOLUENT L EPICERIE-SERVICE EN
IDEOGRAMMES LE LIBRE-SERVICE ORIENTATION VERS UNE ECOLOGIE GRAPHIQUE»
VERS UNE NORMALISATION DECORATIVE UNE STATION MODULAIRE: L UNITE
SATELLITE AUTONOME UN AUVENT SIGNALISATION DE DEUX METRES UN EMBLEME
PARTICULIER POUR ELF AVIATION LE LIVRE DES NORMES 120 GFELLER - UNE VOIE
DIRECTE VERS UN NOUVEAU VISAGE (HANSRUEDI WIDMER - DEVICO DESIGN AG) 1
22 EXTRAIT DU PROJET DE COLLABORATION» 1 24 EXTRAIT DU COMMENTAIRE SUR
L ETAT EFFECTIF» 132 EXTRAIT DE L EXPOSE ETAT PREVU» : SOLUTION ET
MOTIVATION 134 COMPARAISON ETAT EFFECTIF/ETAT PREVU 134 COMBINAISONS
D ELEMENTS 135 QUELQUES PROSPECTUS ET OFFRES D EMPLOI 138 BUSINESS
PRINTED MATTER 140 BUILDINGS - EXTERIOR AND INTERIOR 142 PACKAGING 143
INDUSTRIAL-FAIR STANDS 144 MEANS OF TRANSPORT 148 LONDON ELECTRICITY
BOARD (FHK HENRION) 149 ADVANTAGES OF A CORPORATE PROGRAMME 153 LONDON
ELECTRICITY BOARD PROPOSALS FOR A NEW CORPORATE IDENTIFICATION SYSTEM
154 FINDINGS OF THE ATTITUDE AND PILOT SURVEY 155 SPECIFICATION FOR NEW
IDENTIFICATION SYSTEM 158 RECOMMENDATIONS 165 INVESTIGATION OF
PREFERENCES FOR AND ATTITUDES TOWARDS THE TWO SUGGESTED CORPORATE
IDENTITIES 176 THE SYMBOL OF THE NATIONAL AIRLINE LANCHILE (OLAF LEU)
178 ACTUAL SITUATION 180 CATALOGUE OF PUBLISHED SYMBOLS 134 VERGLEICH
IST/SOLL: 134 ELEMENTKOMBINATIONEN 135 PROSPEKTE UND STEILENANZEIGEN 138
GESCHAEFTSDRUCKSACHEN 140 BAUTEN - AUSSEN UND INNEN 142 VERPACKUNGEN 143
MESSESTAND 144 TRANSPORTMITTEL 148 LONDON ELECTRICITY BOARD (FHK
HENRION) 149 DIE VORTEILE EINES UNTERNEHMENSPROGRAMMS 153 LONDON
ELECTRICITY BOARD VORSCHLAEGE FUER EINEN NEUEN FIRMENSTIL 154
SCHLUSSFOLGERUNGEN AUS DEM IST-ZUSTAND UND DEM SOLL-ZUSTAND 155
EINZELHEITEN DES NEUEN IDENTITAETS-PROGRAMMS 158 EMPFEHLUNGEN 165
ERMITTLUNG DER VORLIEBE UND DER EINSTELLUNG ZU DEN BEIDEN
VORGESCHLAGENEN ERSCHEINUNGSBILDERN 183 184 194 197 198 199 200 201 202
OF AIRLINES FROM THE WHOLE WORLD PLANNED SOLUTION REGISTER OF IDEAS THE
CONCEPT OF COLOUR SELECTION OF IDEAS CONDOR STAR I CONDOR STAR II
TRAFFIC SYMBOL FLORAL SYMBOL: COPIHUE TURBINE UPWARDS SYMBOL 176 178
180 183 184 194 197 DAS ERSCHEINUNGSBILD DER STAATLICHEN LUFTLINIE
LANCHILE (OLAF LEU) IST-ZUSTAND KATALOG PUBLIZIERTER MARKEN VON
FLUGLINIEN AUS ALLER WELT SOLL-ZUSTAND IDEEN-SPEICHER DAS FARBKONZEPT
IDEEN-SELEKTION KONDOR-STERN I 203 SUMMARY 198 KONDOR-STERN II 199
VERKEHRS-SYMBOL 200 FLORALES SYMBOL: COPIHUE 201 TURBINE» 202 SYMBOL
HINAUF» 138 IMPRIMES 140 BATIMENTS - INTERIEUR ET EXTERIEUR 142
CONDITIONNEMENTS 143 STAND D EXPOSITION 144 MOYENS DE TRANSPORT 148
LONDON ELECTRICITY BOARD (FHK HENRION) 149 AVANTAGES D UN PROGRAMME
D IDENTIFICATION 153 LONDON ELECTRICITY BOARD PROPOSITIONS POUR UN
NOUVEAU SYSTEME D IDENTIFICATION DE L ENTREPRISE 154 RESULTATS DU
SONDAGE ET DE L INVESTIGATION 155 CARACTERISTIQUES D UN NOUVEAU SYSTEME
D IDENTIFICATION 158 RECOMMANDATIONS 165 ETUDE DES PREFERENCES ET
OPINIONS RELATIVES AUX DEUX IMAGES D IDENTIFICATION PROPOSEES 176
L IMAGE D IDENTIFICATION DE LA COMPAGNIE AERIENNE NATIONALE LANCHILE
(OLAF LEU) 178 ETAT EFFECTIF 180 CATALOGUE DES MARQUES PUBLIEES DE
COMPAGNIES AERIENNES DU MONDE ENTIER 183 ETAT PREVU 184 RECUEIL D IDEES
194 LA CONCEPTION DES COULEURS SELECTION DES IDEES 197 CONDOR-ETOIIE I
198 CONDOR-ETOILE II 199 SYMBOLE DU TRAFIC AERIEN 200 SYMBOLE FLORAL: LA
COPIHUE 201 TURBINE» 202 SYMBOLE MONTER» 203 RESUEMEE 203
RECAPITULATION
|
any_adam_object | 1 |
author | Schmittel, Wolfgang 1930- |
author_GND | (DE-588)130372404 |
author_facet | Schmittel, Wolfgang 1930- |
author_role | aut |
author_sort | Schmittel, Wolfgang 1930- |
author_variant | w s ws |
building | Verbundindex |
bvnumber | BV004428188 |
classification_rvk | AP 15040 AP 17420 |
ctrlnum | (OCoLC)74453458 (DE-599)BVBBV004428188 |
discipline | Allgemeines |
format | Book |
fullrecord | <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01462nam a2200373 c 4500</leader><controlfield tag="001">BV004428188</controlfield><controlfield tag="003">DE-604</controlfield><controlfield tag="005">19950814 </controlfield><controlfield tag="007">t</controlfield><controlfield tag="008">910708s1978 a||| |||| 00||| ger d</controlfield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)74453458</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(DE-599)BVBBV004428188</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DE-604</subfield><subfield code="b">ger</subfield><subfield code="e">rakddb</subfield></datafield><datafield tag="041" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">ger</subfield></datafield><datafield tag="049" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">DE-Aug4</subfield><subfield code="a">DE-M347</subfield><subfield code="a">DE-19</subfield><subfield code="a">DE-703</subfield><subfield code="a">DE-824</subfield><subfield code="a">DE-525</subfield><subfield code="a">DE-B170</subfield><subfield code="a">DE-188</subfield><subfield code="a">DE-B768</subfield></datafield><datafield tag="084" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">AP 15040</subfield><subfield code="0">(DE-625)6912:</subfield><subfield code="2">rvk</subfield></datafield><datafield tag="084" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">AP 17420</subfield><subfield code="0">(DE-625)7008:</subfield><subfield code="2">rvk</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Schmittel, Wolfgang</subfield><subfield code="d">1930-</subfield><subfield code="e">Verfasser</subfield><subfield code="0">(DE-588)130372404</subfield><subfield code="4">aut</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Process visual</subfield><subfield code="b">Development of a corporate identity</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Zürich</subfield><subfield code="b">ABC Ed.</subfield><subfield code="c">1978</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">204 S.</subfield><subfield code="b">zahlr. Ill.</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="b">n</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="b">nc</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="500" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Text dt., engl., franz.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1="0" ind2="7"><subfield code="a">Corporate Identity</subfield><subfield code="0">(DE-588)4193565-2</subfield><subfield code="2">gnd</subfield><subfield code="9">rswk-swf</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1="0" ind2="7"><subfield code="a">Firmenzeichen</subfield><subfield code="0">(DE-588)4124979-3</subfield><subfield code="2">gnd</subfield><subfield code="9">rswk-swf</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2="0"><subfield code="a">Firmenzeichen</subfield><subfield code="0">(DE-588)4124979-3</subfield><subfield code="D">s</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2="1"><subfield code="a">Corporate Identity</subfield><subfield code="0">(DE-588)4193565-2</subfield><subfield code="D">s</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="0" ind2=" "><subfield code="5">DE-604</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Firmenzeichen</subfield><subfield code="0">(DE-588)4124979-3</subfield><subfield code="D">s</subfield></datafield><datafield tag="689" ind1="1" ind2=" "><subfield code="5">DE-604</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="2"><subfield code="m">SWB Datenaustausch</subfield><subfield code="q">application/pdf</subfield><subfield code="u">http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=002746891&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA</subfield><subfield code="3">Inhaltsverzeichnis</subfield></datafield><datafield tag="999" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-002746891</subfield></datafield></record></collection> |
id | DE-604.BV004428188 |
illustrated | Illustrated |
indexdate | 2024-07-09T16:12:54Z |
institution | BVB |
language | German |
oai_aleph_id | oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-002746891 |
oclc_num | 74453458 |
open_access_boolean | |
owner | DE-Aug4 DE-M347 DE-19 DE-BY-UBM DE-703 DE-824 DE-525 DE-B170 DE-188 DE-B768 |
owner_facet | DE-Aug4 DE-M347 DE-19 DE-BY-UBM DE-703 DE-824 DE-525 DE-B170 DE-188 DE-B768 |
physical | 204 S. zahlr. Ill. |
publishDate | 1978 |
publishDateSearch | 1978 |
publishDateSort | 1978 |
publisher | ABC Ed. |
record_format | marc |
spelling | Schmittel, Wolfgang 1930- Verfasser (DE-588)130372404 aut Process visual Development of a corporate identity Zürich ABC Ed. 1978 204 S. zahlr. Ill. txt rdacontent n rdamedia nc rdacarrier Text dt., engl., franz. Corporate Identity (DE-588)4193565-2 gnd rswk-swf Firmenzeichen (DE-588)4124979-3 gnd rswk-swf Firmenzeichen (DE-588)4124979-3 s Corporate Identity (DE-588)4193565-2 s DE-604 SWB Datenaustausch application/pdf http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=002746891&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA Inhaltsverzeichnis |
spellingShingle | Schmittel, Wolfgang 1930- Process visual Development of a corporate identity Corporate Identity (DE-588)4193565-2 gnd Firmenzeichen (DE-588)4124979-3 gnd |
subject_GND | (DE-588)4193565-2 (DE-588)4124979-3 |
title | Process visual Development of a corporate identity |
title_auth | Process visual Development of a corporate identity |
title_exact_search | Process visual Development of a corporate identity |
title_full | Process visual Development of a corporate identity |
title_fullStr | Process visual Development of a corporate identity |
title_full_unstemmed | Process visual Development of a corporate identity |
title_short | Process visual |
title_sort | process visual development of a corporate identity |
title_sub | Development of a corporate identity |
topic | Corporate Identity (DE-588)4193565-2 gnd Firmenzeichen (DE-588)4124979-3 gnd |
topic_facet | Corporate Identity Firmenzeichen |
url | http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=002746891&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA |
work_keys_str_mv | AT schmittelwolfgang processvisualdevelopmentofacorporateidentity |